2014. február 22., szombat

Köszöntő

Sziasztok!

Köszöntelek benneteket a legújabb, One Direction mentes blogomon! Első ilyen próbálkozásom lesz, és nagyon remélem, hogy nem fogom elcseszni. Nagyon szeretném ezt jól megcsinálni, ugyanis régen szerettem volna már egy különlegesebb blogot, amiben nincsenek sztárok.
Úgy gondolom, a történet nem lesz átlagos. Vámpírok, vérfarkasok lesznek benne a főszereplők, de leginkább a vámpírokra próbálom építeni. Nem egy Twilight koppintásra kell gondolni ezalatt, mert egyáltalán nem lesz olyan. Az én, saját vámpírjaimna szeretném megadni én a képességeiket, illetve a tulajdonságaikat. Ezért nem fognak világítani a napon, és képesek lesznek szaporodni is! :)

A prológus egy-két héten belül érkezik!
Ölel Benneteket,
LTP


3 megjegyzés:

  1. Már alig várom hogy jöjjenek a fejezetek . Kiváncsi vagyok milyen lesz ez a 1D mentes sztori . ;)
    Sok szerencsét!
    Csilla Xx
    (legelső komizó muhahaha) :D

    VálaszTörlés
  2. Na Üdv! :)
    Hát nem gondoltam túl sok mindenre, arra tippeltem, hogy egy love story lesz - a címbõl ítélve -, bár lehet h. az lesz, na de hogy vámpíros! Wow! Ez érdekesnek tûnik. Tetszik a fejléced, nagyon helyes a pasi rajta :3 Kíváncsi vagyok, mit hozol ki ebbõl a sztoriból. (:

    VálaszTörlés