2014. március 30., vasárnap

Muszáj szünet - én sem így terveztem

Sziasztok! Gondolom a legtöbben tudjátok, hogy elromlott a számítógépem. Ez mit jelent? Hogy nem tudok részeket hozni sajnos. Az a baj, hogy ez a fos be sem kapcsol, tehát esélyem sincsen folytatni egy ideig a blogot. Azaz szünet lép érvénybe. Sajnálom, mert én sem akartam ezt, de ha egyszer nincsen eszköz a dolog folytatásához... ah. Ìgérem rajta vagyok az ügyön, hogy minél hamarabb kapjak egy új gépet és folytathassam a blogot. 
És igen, most is telefonról kínlódom be ezt a pár soros szöveget.
Ja, és mielőtt felmerülne a kérdés, hogy miért csak most szólok, jelzem, hogy Lizi vagyok, egy született szerencsétlenség. Egy lépcsőn nem tudok úgy lejönni, hogy ne essek pofára... (tavaly 2 nap 2x egymás után estem le ugyan arról a lépcsőről). Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy most jöttem rá, hogy a telefonomon van Chrome böngésző és innen tudok bejegyzést létrehozni gond nélkül. 
Na, remélem minél hamarabb lesz gépem, ugyania tele vagyok ötletekkel.:(
Puszi,
LTP

5 megjegyzés:

  1. amúgy telefonon tudsz lehúzni rendes blogger alkalmazást :D nekem is van olyan és sokszor én is azon írok...és nem kell szarakodnod a chromeval ugyanis az sokkal lassabb és néha nem menti el azt amit írsz *__*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem működik az telefonon. Letöltöttem, nem jó, nem tudok mit csinálni. :(

      Törlés
  2. "Kicsit" linkelésnek tűnik, már nem azért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy nem működik a gépem? Hát kérlek akkor gyere ide és szereld meg nekem, esetleg vegyél egy újat. Képzeld el én igenis szeretném folytatni, de ha nem tudom, akkor ez van. Nem linkelés, hogy lenne már az? Soha az életben nem csinálnék ilyet. Mindig rendesen közöltem, ha nem volt időm írni a csoportomban. Mindig mindent, tehát ez van.

      Törlés
  3. Drága Névtelen....ha ennyire értesz az ilyen dolgokhoz és mivel szerintem Te soha nem hazudnál senkinek sem, kíváncsi lennék a Te blogodra ugyanis inspirációt nyújtasz amiért Te mindig pontosan hozod a részeidet...

    ja bocs, ezt nem neked akartam írni ugyanis Te még a nevedet sem mered felvállalni...sőt szerintem még csak rendesen írni-fogalmazni sem tudsz...

    szóval ne vádaskodj alaptalanul...

    VálaszTörlés